Voor 16u besteld, dezelfde dag verzonden! Cadeautje? Laat het ons weten en we pakken het leuk voor je in!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

FAQ & Contactformulier
1 Bestellen
1.1 Heb ik een account nodig om bij jullie te bestellen?

Het is natuurlijk niet verplicht, maar het aanmaken van een account voor een bestelling brengt veel voordelen met zich mee zodat je zo makkelijk mogelijk bij ons kunt shoppen. Zo heb je al jouw bestellingen in een fijn overzicht en hoef je niet elke keer jouw gegevens in te vullen. Mocht een item onverwacht toch niet naar wens zijn, is het ook super makkelijk jouw retour via jouw account aan te melden!

1.2 Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

Je kunt bij ons snel en veilig betalen met IDeal, dit is de meest gebruikte methode binnen Nederland. Heb je een cadeaubon van ons? Deze kun je ook gebruiken in onze webshop! Voor de code in bij het afrekenen onder het kopje 'CADEAUBON'. De waarde van de cadeaubon wordt dan automatisch van het totaalbedrag afgetrokken.

1.3 Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Het kan wel eens voorkomen dat onze mails in jouw spam-box terecht komen of dat je per ongeluk een typfoutje hebt gemaakt bij het invullen van jouw e-mail adres. Wanneer het bedrag van jouw rekening is afgeschreven staat er altijd een ordernummer bij vermeld. Met dit nummer kun je bij ons contact opnemen betreffende de status van jouw bestelling. Is het bedrag niet afgeschreven? Dan is jouw bestelling waarschijnlijk helaas niet goed doorgekomen en kun je het beste nog een keer proberen jouw bestelling te plaatsen. Blijft het fout gaan? Neem dan even contact met ons op en we zoeken het samen uit!

1.4 Hoe lang is jullie levertijd?

Wanneer je voor 16:00 besteld op een werkdag, wordt deze dezelfde dag nog verzonden! Bestel je in het weekend of in de avond, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verwerkt en verzonden. Nadat we de pakketjes aan PostNL hebben overgedragen hebben wij helaas geen invloed meer op de levertijd. Over het algemeen bedraagt de levertijd van PostNL 1 a 2 werkdagen.

1.5 Is het mogelijk mijn online bestelling in de winkel op te halen?

Het is mogelijk om je bestelling op te halen. Dit kan van dinsdag t/m zaterdag tussen 10:00 & 17:30. Wanneer jouw bestelling voor je klaar staat ontvang je hierover een mail. We willen jullie vragen niet eerder te komen, omdat we dan waarschijnlijk jouw bestelling nog aan het verzamelen zijn :)
Is er spoed? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden!
Het adres van de winkel is Ketelhavenplein 47, 5045NE Tilburg.

1.6 Wanneer ontvang ik een track & trace code?

Je ontvangt jouw track & trace wanneer het pakketje verwerkt is op het depot van PostNL. Dat betekent dus dat je niet direct een track & trace code ontvangt wanneer het pakketje bij ons de deur uit is. Het kan dus voorkomen dat als je wel al de verzendbevestiging hebt ontvangen, maar nog geen track & trace hebt gekregen...! Duurt het allemaal wel erg lang? Neem dan contact met ons op, en we zoeken het voor je uit!

1.7 Hoe plaats ik een bestelling

Iets leuks gezien?! Kies indien nodig de gewenste maat en voeg het item toe aan je winkelwagen. Zodra jij helemaal uitgeshopt bent, ga je naar jouw winkelwagen en kies je voor de optie betalen. Controleer je winkelwagen en vul daarna je gegevens in. Vergeet niet akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden. Anders is het helaas niet mogelijk een bestelling te plaatsen.

2 Retourneren & Ruilen
2.1 Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren welke ik in de winkel heb gekocht?

Mocht er onverhoopt toch iets niet passen of wil je een item retourneren met een andere reden dan kun je de items retour brengen. Je mag een artikel binnen 8 dagen ruilen of retour brengen. Je krijgt dan ook je geld terug. Breng het artikel samen met de kassabon én aangehecht prijslabel mee naar de winkel. Zonder kassabon én aangehecht prijslabel nemen wij een artikel niet retour. Wij werken met retourpinnen en zullen het verschuldigde bedrag op jouw rekening terugbetalen. Neem altijd een pinpas mee om het bedrag aan je terug te betalen. Zie voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden. 

Let op:
Wegens hygiëne is het helaas niet mogelijk om oorbellen te retourneren.

2.2 Mag ik een sale artikel retourneren?

Nee, helaas mogen artikelen die gekocht zijn in de sale niet retour gestuurd worden. Dit met de reden dat sale vaak oude collectie is, die we niet meer in de winkel kunnen verkopen. Mocht je vragen hebben over de pasvorm of maat van een sale-product om zeker te zijn of het past? Wij adviseren jullie graag, stuur ons gerust een berichtje.

Bij een retourzending die alsnog een sale artikel bevat, wordt nooit het bedrag terug gestort. In uitzonderlijke gevallen wordt de waarde van de geretourneerde sale-artikelen omgezet in een kortingscode voor een volgende bestelling.

2.3 Kan ik mijn online bestelling in de winkel retourneren?

Dat kan! Je kunt ter plekke een ander item uitzoeken, of wij zullen jouw retour verwerken en het geretourneerde bedrag terug storten op jouw rekening.

2.4 Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren welke ik via de webshop heb gekocht?

Mocht er onverhoopt toch iets niet passen of wil je een item retourneren met een andere reden dan kun je de items makkelijk retour sturen.

Als koper heb je het recht de door TrendJetter geleverde artikelen binnen 14 dagen na ontvangst te
retourneren via jouw account op de website.

  • Log in op jouw account in de webshop.
  • Als je ingelogd bent klik je op Bekijken naast de order waarvan je iets terug wilt sturen.
  • Nu kom je in het overzicht van de betreffende order terecht. Hier kan je rechts onderin op de knop Artikelen retourneren klikken om de retourzending aan te maken.
  • Je wordt doorgestuurd naar een pagina waar je de retourzending kunnen instellen. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd moeten worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-downmenu. Producten die je wilt houden, laat je op 0 staan.
  • De volgende stap is aangeven waarom je het betreffende product retour wilt sturen. Bij Reden en Actie kun je kiezen uit de retourredenen of kiezen voor de optie "Anders, namelijk...". Deze info is voor ons erg belangrijk om je in de toekomst nog beter te helpen!
  • Vervolgens klik je rechts onderin op Verstuur.

Je kunt gewoon ons adres op het retourpakketje schrijven en deze bij een pakketpunt afgeven. De retourkosten zijn bij reguliere retourzendingen altijd voor de klant. Het is wel mogelijk om de artikelen gratis te retourneren in onze winkel. Het bedrag wordt daarna direct teruggestort op je rekening. Het retourpakket dient binnen 14 dagen bij ons afgeleverd zijn. Zie voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden. 

RETOURADRES:
TrendJetter Concept Store
Ketelhavenplein 47
5045NE Tilburg

Let op:

  • Wegens hygiëne is het helaas niet mogelijk om oorbellen te retourneren.
  • Producten kunnen alleen retour worden genomen indien deze ongedragen of
    onbeschadigd zijn.
2.5 Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?

Ohjee... sorry! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, we lossen het graag samen met jou op! Stuur ons in dit geval altijd eerst een berichtje voordat je zelf actie onderneemt. Zo kunnen wij jou het beste helpen voordat je eventueel onnodige kosten maakt. Je kunt ons bereiken via [email protected], onze social-media kanalen of telefonisch op 013-2079111 (ook WhatsApp). Dan gaan we gauw op zoek naar een gepaste oplossing voor het probleem.

2.6 Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar heb nog geen bericht ontvangen.

No worries! Dan hebben wij jouw bestelling waarschijnlijk nog niet retour ontvangen of verwerkt. Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt bij restitutie van het aankoopbedrag het geld binnen 5 werkdagen op je rekening verwachten. Bewaar voor de zekerheid altijd het verzendbewijs van je retour totdat je van ons een creditnota hebt ontvangen. Duurt het allemaal wel erg lang? Neem gerust contact met ons op!

2.7 Hoe zit het met restitutie van het aankoopbedrag via de webshop?

Wanneer het geleverde artikel jammer genoeg niet past of toch niet helemaal is wat je je erbij had voorgesteld, is er de mogelijkheid om het item binnen 14 dagen retour te sturen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt binnen 14 dagen na ontvangst. De directe kosten van het terugzenden zijn helaas voor eigen rekening en deze zullen dan ook niet terug gestort worden. Bij de retourzending kan je kiezen voor een vervangend artikel of restitutie van het aankoopbedrag. We doen ons best om het bedrag binnen 5 werkdagen terug te storten na het ontvangst van jouw retourzending.

3 Collecties & Voorraad
3.1 Waarom is alles zo snel uitverkocht?

Wij werken met snel wisselende collecties om jullie zo veel mogelijk variërende items aan te bieden! Omdat we zo vaak wisselen van collectie is het soms wel op=op. We proberen zo veel mogelijk items aan te vullen wanneer hier vraag naar is, maar dit is afhankelijk van de voorraad van onze ondernemers.

3.2 Het item wat ik wil hebben is uitverkocht, komt dit nog terug op voorraad?

Wanneer het item dat je graag wilde bestellen uitverkocht is, kun je je aanmelden voor onze automatische e-mail service. Hierbij krijg je een mailtje wanneer het gewenste item weer te bestellen is! Niet te lang twijfelen, want iedereen die zich aangemeld heeft krijg op hetzelfde moment bericht ;)
Zeker weten of het item nog aangevuld wordt? Je kunt ons altijd even een berichtje sturen.

4 Overige vragen
4.1 Ik heb het antwoord op mijn vraag nog niet kunnen vinden, wat nu?

Hoewel we ons best doen om alles zo duidelijk mogelijk voor jullie te maken, kan het natuurlijk zijn dat er alsnog iets niet helemaal duidelijk is. We helpen je uiteraard ook dan graag verder! Je kunt ons altijd bereiken via ons e-mail adres [email protected] WhatsApp (013-2079111) of onze Social Media kanalen. Telefonisch zijn wij enkel tijdens openingsuren beschikbaar op 013-2079111. Laat ons gerust weten hoe we kunnen helpen!

5 Wishlist & Waitlist
5.1 Wat is het verschil tussen de wishlist en waitlist?

De wishlist is het hartje bij het artikel dat je aanklikt en dan slaat het systeem dit op bij jouw account. Zo kun je al jouw favoriete items weer snel terug vinden!

De waitlist is wanneer een artikel is uitverkocht, maar je graag een e-mail wilt ontvangen wanneer het item weer beschikbaar is. Je gaat dan op onze website naar het artikel, klik je uitverkochte maat aan en laat je e-mail achter in het vakje.

6 De Winkel
6.1 Wat is het adres van de winkel?

Als je bij ons wilt komen shoppen moet je op het onderstaande adres zijn:

Ketelhavenplein 47
5045 NE Tilburg

Dat is in de wijk De Reeshof, bij het station! Wij zitten met de winkel aan de zijde waar je met de trein uitstapt. Dus niet aan de binnenzijde van het plein;)
We hebben gratis parkeergelegenheden in de omgeving.

6.2 Wat zijn jullie openingstijden van de winkel?

Maandag: Gesloten
Dinsdag: 10:00 - 17:30
Woensdag: 10:00 - 17:30
Donderdag: 10:00 - 17:30
Vrijdag: 10:00 - 19:00
Zaterdag: 10:00 - 17:00
Zondag: Gesloten

Tijdens deze tijden zijn wij ook telefonisch bereikbaar in de winkel via telefoonnummer:
013-2079111

6.3 Kan ik items reserveren in de winkel?

Ja dat kan! Stuur ons een berichtje via WhatsApp of Social Media, dat is het makkelijkste omdat je hier ook afbeelding kunt versturen. Stuur ons de gewenste items inclusief maat en dan hangen wij deze voor je weg. Wij reserveren items max. 2 dagen, mits anders afgesproken, daarna worden ze weer toegevoegd aan de voorraad en kunnen ze weer worden verkocht.

6.4 Kan ik een item dat ik gekocht heb in de winkel, ook hier weer retourneren?

Dat kan binnen 8 dagen na de aankoop, wij werken met retourpinnen en storten het bedrag meteen terug op jouw bankrekening. Wij nemen elke items retour met kassabon en prijslabel. Sale artikelen kunnen niet retour gebracht worden.

7 Het Concept
7.1 Wat is consignatie?

Consignatie is het tijdelijk in bewaring nemen van goederen met het doel deze te verkopen. Bij verkoop van een artikel wordt er een vooraf afgesproken provisie berekend over het artikel. Je betaald verder geen huur of dergelijke, alleen provisie over de verkochte artikelen.

7.2 Is er een consignatie overeenkomst?

Wij bieden je een consignatie overeenkomst aan. Hier staan alle rechten en plichten van ons en jou in. 

7.3 Hoeveel kost het om mijn producten via TrendJetter Concept Store te verkopen?

Voor onze diensten rekenen wij geen vast maandbedrag. Enkel de provisie over de verkochte artikelen. 

TrendJetter Concept Store rekent een provisie incl. BTW van de verkoopprijs incl. BTW. 
Voor de totale investering wordt dus advies gegeven door vakkundig winkelpersoneel, een administratieve verwerking (kassasysteem, website, water, licht, pinkosten, inrichting pand, marketing activiteiten, tasjes, inpakservice etc. 

7.4 Heb ik een KvK nummer nodig?

Ja. Indien je hier nog niet over beschikt, zal je hiervoor het nodige dienen te doen alvorens je van start kan gaan. Dit is echter heel wat eenvoudiger en goedkoper dan velen denken. Wij raden aan om je te wenden tot de KvK. Zij geven je heldere en correcte informatie over alle nodige formaliteiten en helpen je van A tot Z bij de opzet hiervan.

7.5 Hoe ontvang ik de inkomsten van mijn verkochte producten?

Aan het einde van elke maand ontvang je een overzicht van al je verkochte producten van die maand. De omzet en de provisie worden naar aanleiding hiervan 1x per maand afgerekend middels een facturatieformulier. Je ontvangt dit vooraf ingevuld facturatieformulier en jij factureert ons via dit formulier. We maken het bedrag dan over naar je bankrekening. Zo simpel kan het zijn!

7.6 Wie regelt de BTW aangifte van de verkochte producten?

Dat regel jij. De producten zijn van jou, totdat ze worden verkocht aan de consument. Het zijn dus nooit onze producten, het is dus ook nooit onze verkoopomzet. Je ontvangt van ons jouw verkoopomzet inclusief BTW. Je bent dus ook zelf verantwoordelijk voor de BTW aangifte.

7.7 Hoe houd ik de voorraad van mijn producten bij?

Wij registreren alle producten in ons voorraadsysteem n.a.v. het productformulier die jij hebt ingevuld. Zodra een product wordt verkocht, wordt dit automatisch door het kassasysteem van de voorraad afgetrokken. Elke week mailen we een overzicht van de verkochte producten. Je ontvangt dit bericht van ons en je kunt zelf bepalen of het nodig is om jouw voorraad aan te vullen. Wanneer wij tussentijds merken dat er onvoldoende producten aanwezig zijn en je hierdoor verkopen dreigt te missen, contacteren wij je meteen.
Je kunt nieuwe voorraad naar de winkel brengen of ons per post zenden. Laat altijd vantevoren weten wanneer je spullen naar de winkel komt brengen zodat wij rekening kunnen houden met de verwerking ervan.

7.8 Kan ik terecht met alle soorten producten?

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe en originele ondernemers! Maar wij proberen wel de balans te bewaren in de winkel qua aanbod en bekijken elke aanvraag dan ook goed of jouw producten een aanvulling is voor het huidige assortiment van de winkel. Mocht er op het moment dat je reageert geen ruimte zijn voor jouw producten dan kunnen wij jou op een wachtlijst plaatsen. Zodra er dan ruimte vrijkomt voor jouw artikelen nemen wij contact met jou op. 

7.9 Wie zorgt ervoor de winkelinrichting?

Dat doen wij! We zorgen voor de totale winkelinrichting zodat jouw producten professioneel naar voren worden gebracht en TrendJetter Concept Store een duidelijke uitstraling behoudt.

7.10 Ik heb een afwijkend artikel ingekocht dan wat je van mij gewend bent, kan ik deze in de winkel plaatsen?

Het plaatsen van nieuwe artikelen in de winkel gebeurt altijd in overleg. Aan het begin van onze samenwerking wordt er goed gekeken of jouw artikelen een aanvulling zijn voor onze winkel en dat er niet teveel concurrentie tussen de verschillende ondernemers ontstaat. Mocht je een ander artikel willen gaan verkopen dan dat wij van jou gewend zijn gaan we eerst bekijken of dit alsnog mogelijk is.